سبزی آش خرد شده ارگانیک

قیمت محصول:

89,900 تومان

Quantity

پرداخت در محل

برای اطمینان خاطر شما

تضمین کیفیت محصولات

و تضمین اصالت

پشتییانی ۲۴ ساعته

و هفت روز هفته

ارسال سریع سفارش ها

با پست پیشتاز

توضیحات محصول

سبزی آش خرد شده ارگانیک

آش رشته یکی از غذاهای پرطرفدار ایرانی است که با ترکیب رشته آش و حبوبات ، و البته سبزی آش خرد شده ارگانیک تهیه می شود. از عناصر مهم و منحصر به فرد این سوپ می توان به سبزیجات مختلف اشاره کرد که علاوه بر تنوع طعم، ارزش غذایی آن را نیز افزایش می دهد.
با این حال، برای تهیه یک آش ساده به سبک ترکیب، بسیار مهم است که بدانید آش شامل چه سبزیجاتی است و نسبت سبزیجات نسبت به سایر مواد موجود در آش چقدر باید باشد. بنابراین، ما سبزیجات موجود در آش را بررسی می کنیم.

سبزی آش رشته چیست ؟
سبزیجات آش رشته شامل انواع سبزیجات است که باید با دقت و به مقدار مناسب با توجه به مقدار کل مواد آش رشته تهیه شوند.
اما عمده سبزی های آش رشته و به ویژه آش تهرانی شامل گشنیز، اسفناج، شوید، تره و جعفری است و در شهرهای مختلف بسته به فرهنگ مردم و ذائقه آن ها گاهی سبزی های دیگری یا مقداری از آنها اضافه می شود.
مثلاً در بعضی جاها به جای اسفناج از سبزی چغندر یامثلاً در بعضی شهرها برای تهیه آش رشته از سبزیجات محلی استفاده می شود. حتی در آش شمالی و مازندرانی از ریحان وحشی و سوسنبر دو سبزی معطر این منطقه برای خوش طعم کردن غذا استفاده می شود.
گاهی برخی از افراد از سیر جوان در کنار سبزیجات دیگر استفاده می کنند که طعم خوبی به آش می دهد.
یکی دیگر از سبزیجاتی که برای تزئین و طعم دادن به آش استفاده می شود نعنا است.البته بیشتر به صورت خشک استفاده می شود. به طور کلی به خاطر داشته باشید که بهترین ترکیب سبزیجات کاملا به ذائقه شما بستگی دارد.

مقدار و نسبت سبزیجات در آش رشته چقدر است؟
مقدار و نسبت سبزیجات در آش رشته به تعداد افرادی که برای آنها آش رشته درست می کنید بستگی دارد. اما به طور کلی هنگام تهیه یک آش10 نفره باید به یاد داشت که مقدار سبزی در یک آش حدود یک کیلو است و نسبت آنها باید به همین نسبت باشد. اگر مجبور به خرید یک کیلو سبزی هستید، باید 200 گرم از سبزی اصلی را نیز مصرف کنید. البته برخی معتقدند اگر مقدار اسفناج و تره بیشتر باشد لعاب آش زیاد شده و آش خوشمزه تر می شود.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید می‌توانید فقط با اسفناج آش رشته درست کنید، حتی اگر به سبزیجات آش رشته دسترسی ندارید. یا از سبزیجات خشک برای تهیه آش رشته استفاده کنید.

 

جزئیات محصول

وزن 500 گرم

سایر محصولات فروشگاه

سبد خرید
پیمایش به بالا