سبزی قلیه ماهی سرخ شده ارگانیک

قیمت محصول:

219,900 تومان

Quantity

پرداخت در محل

برای اطمینان خاطر شما

تضمین کیفیت محصولات

و تضمین اصالت

پشتییانی ۲۴ ساعته

و هفت روز هفته

ارسال سریع سفارش ها

با پست پیشتاز

توضیحات محصول

سبزی قلیه ماهی سرخ شده ارگانیک

قلیه ماهی یک غذای جنوبی بسیار محبوب و خوشمزه است. البته برای کسانی که به غذاهای دریایی علاقه دارند، سبزیجات این غذا در غذاهای دیگر نیز موجود است و حتی اگر پایتخت نشین هستید، می توانید به راحتی برای خانواده قلیه ماهی درست کنید.
قلیه ماهی یک غذای محلی جنوبی است که به دلیل وجود سبزی و سیر طعم مطبوعی دارد. برای تهیه آن از ماهی استفاده می شود که نه تنها مضرات گوشت قرمز را دارد بلکه فواید زیادی نیز دارد.این غذا برای افرادی که سطح چربی خون بالایی دارند یا مشکلات قلبی عروقی دارند مناسب است به شرطی که ماهی و سبزیجات با کمی روغن و برای مدت کوتاهی سرخ شوند.

سبزی قلیه ماهی سرخ شده ارگانیک
ترکیب و نسبت سبزیجات در هر غذا بسیار مهم است زیرا طعم اصلی غذا توسط سبزیجات تعیین می شود. اگر نسبت سبزیجات به درستی انتخاب نشود، تاثیر بسزایی در تغییر طعم اصلی غذا خواهد داشت. قلیه ماهی نیز از این اصل مستثنی نیست و برای اینکه این غذای محلی طعمی اصیل داشته باشد باید ترکیب و نسبت سبزی را رعایت کرد.

سبزی های قلیه ماهی چیست ؟

از آنجایی که تهیه قلیه ماهی در مناطق جنوبی و شمالی کمی متفاوت است، سبزیجات مورد استفاده نیز کمی متفاوت است.

  • سبزی قلیه ماهی جنوبی از گشنیز و شنبلیله تشکیل شده است.
  • علاوه بر گشنیز و شنبلیله، یک سبزی محلی به نام چوچاق نیز در قلیه ماهی شمال استفاده می شود.
خرید اینترنتی محصولات ارگانیک و آماده طبخ

انواع سبزیجات تازه محلی، سرخ کردنی ها و محصولات آماده را تنها با یک کلیک آنلاین خریداری کنید. کشاورزی ارگانیک رضوانی یک  فروشگاه اینترنتی برای خرید محصولات ارگانیک و آماده می باشد. سبزیجات خرد شده گیلانی، سبزیجات سرخ شده ارگانیک و آماده، صیفیجات ارگانیک ،ادویه جات، چاشنی های معمولی و غیره را به صورت  آنلاین خریداری کنید.کشاورزی ارگانیک رضوانی  این امکان را فراهم می کند. محصولات ارگانیک مورد نیاز خود را از طریق سایت خریداری کنید و در کمترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید. از مزایای اصلی ما می توان به بالاترین کیفیت، تحویل سریع و تنوع گسترده محصولات اشاره کرد. کشاورزی ارگانیک رضوانی  فقط در تهران خدمت نمی کند ؛بلکه ارسال به شهرستان ها هم دارد .

جزئیات محصول

وزن 500 گرم

سایر محصولات فروشگاه

سبد خرید
پیمایش به بالا