سبزی پلو خرد شده ارگانیک

قیمت محصول:

89,900 تومان

Quantity

پرداخت در محل

برای اطمینان خاطر شما

تضمین کیفیت محصولات

و تضمین اصالت

پشتییانی ۲۴ ساعته

و هفت روز هفته

ارسال سریع سفارش ها

با پست پیشتاز

توضیحات محصول

سبزی پلو خرد شده ارگانیک

سبزی های سبزی پلو را باید با دقت انتخاب کرد، سبزی پلو یکی از پرطرفدارترین و لذیذترین غذاهای سفرهای ما به ایران است و اگر به نسبت سبزی پلو دقت نکنیم ممکن است طعم آن سبزی پلو متاثر خواهد شد از دست خواهد داد. امروز در این مطلب شما تازه عروس و دوستان عزیز را با سبزی سبزی پلو آشنا می کنیم. با کشاورزی ارگانیک رضوانی بمان.

سبزی پلو خرد شده ارگانیک

سبزی پلو شامل چه سبزی هایی است ؟

سبزی سبزی پلو شامل تره، جعفری، شوید و گشنیز، یک شاخه شنبلیله و یک دسته سیر تازه است. نسبت 800 گرمی این ترکیب سبزیجات بسیار خوشمزه است .
شما می توانید سبزی پلو خرد شده ارگانیک را از فروشگاه کشاورزی ارگانیک رضوانی تهیه کنید.

خرید اینترنتی محصولات ارگانیک و آماده طبخ

انواع سبزیجات تازه محلی، سرخ کردنی ها و محصولات آماده را تنها با یک کلیک آنلاین خریداری کنید. کشاورزی ارگانیک رضوانی یک  فروشگاه اینترنتی برای خرید محصولات ارگانیک و آماده می باشد. سبزیجات خرد شده گیلانی، سبزیجات سرخ شده ارگانیک و آماده، صیفیجات ارگانیک ،ادویه جات، چاشنی های معمولی و غیره را به صورت  آنلاین خریداری کنید.کشاورزی ارگانیک رضوانی  این امکان را فراهم می کند. محصولات ارگانیک مورد نیاز خود را از طریق سایت خریداری کنید و در کمترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید. از مزایای اصلی ما می توان به بالاترین کیفیت، تحویل سریع و تنوع گسترده محصولات اشاره کرد. کشاورزی ارگانیک رضوانی  فقط در تهران خدمت نمی کند ؛بلکه ارسال به شهرستان ها هم دارد .

جزئیات محصول

وزن 500 گرم

سایر محصولات فروشگاه

سبد خرید
پیمایش به بالا