هویج نگینی ارگانیک

هویج نگینی ارگانیک رضوانی به‌صورت کاملاً مکانیزه و بدون دخالت دست، شسته و ضدعفونی شده به‌گونه‌ای که برای مصرف نیازی به شستشوی مجدد ندارند و در بسته‌بندی‌های شفاف پلاستیکی بسته‌بندی و عرضه می‌شوند و تا زمان مصرف به‌منظور حفظ تازگی و طراوت محصول باید در یخچال (5-0 درجه سانتی‌گراد)نگهداری شوند.

قیمت محصول:

63,900 تومان

Quantity

پرداخت در محل

برای اطمینان خاطر شما

تضمین کیفیت محصولات

و تضمین اصالت

پشتییانی ۲۴ ساعته

و هفت روز هفته

ارسال سریع سفارش ها

با پست پیشتاز

توضیحات محصول

هویج نگینی ارگانیک یکی از سبزیجات سرشار از مواد مغذی است؛حاوی ترکیبات فعال زیستی است که دارای خاصیت ضدالتهابی بوده و درنتیجه باعث کاهش بیماری‌های قلبی و عروقی می‌گردد.
به دلیل بالا بودن سطح کاروتنوئیدها در هویج نگینی منجر به کاهش ریسک سکته قلبی و مغزی می‌شود.

هویج نگینی ارگانیک نقش بسزایی در سلامت حفظ فشار خون، تقویت سیستم ایمنی بدن، تقویت استخوان‌ها، کاهش وزن، کاهش بیماری‌های گوارشی، سلامت کبد، سلامت پوست و مو و تقویت ناخن‌ها دارد.
این محصول به‌عنوان منبع خوبی از بتاکاروتن، فیبر، ویتامین K، پتاسیم و آنتی‌اکسیدان است؛همچنین منجر به کاهش کلسترول و تقویت سیستم بینایی می‌گردد.

کشاورزی ارگانیک رضوانی  عرضه کننده انواع سبزیجات تازه شسته و ضدعفونی شده بسته بندی کامل یا خرد شده می باشد.
شستشو و ضدعفونی سبزیجات بسیار حائز اهمیت است؛لذا در راستای این هدف، کارشناسان این شرکت مطالعات گسترده ای را در زمینه فرآیند تولید کاملاً مکانیزه و حفظ کیفیت و سلامت انواع سبزیجات و سالادها با استفاده از گندزدایی انجام داده اند.
روش‌ها و همچنین آزمایش‌های میکروبی و شیمیایی برای تشخیص میکروارگانیسم‌ها، عوامل بیماری‌زا، تخم‌های انگل و حشرات لغو شد و در نهایت محصول نهایی مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفت است ؛ به گونه ای که امکان رقابت با نمونه‌های مشابه را فراهم کرد.

بیشتر بدانید:مقاله ها

با هویج نگینی ارگانیک می توانید  یک غذایی خوشمزه و مجلسی درست کنید .

جزئیات محصول

وزن 500 گرم

سایر محصولات فروشگاه

سبد خرید
پیمایش به بالا